Lekker het weekend in met de landelijke en een lokale krant; Telegraaf, NRC en Het Parool. Kopje koffie, stokbroodje, elke krant zijn eigen geluid, toch?
Maar daar stonden de dames in alledrie de kranten met een eigen pagina. Marlies Dekkers en Heleen van Rooyen zijn hun marketingoffensief gestart voor Stout op de Huishoudbeurs met een eigen stand en een eigen boek en een eigen frisdrank en en en...een puzzeltocht en nog veul meer!
Nou hadden we Marlies Dekkers best hoog zitten. De vrouw die eigenhandig een einde maakte aan alle vlindertjes en stiksels en borduursels. Powerdressing nu ook in de slaapkamer en andere plekken uiteraard...
Maar om je dan te verbinden met Heleen van Rooyen in combinatie met de Huishoudbeurs, misschien wil je dan teveel verschillende dingen tegelijk. Alles heeft zijn plek en speelt zijn rol, de huishoudbeurs net zo goed als Heleen van Rooyen, die toch maar mooi de achterkant van het gelijk van die part-time huisarts aan het licht bracht.
Een merk kent een aanloop met de early adopters, trendsetters, dan de trendvolgers en op een gegeven moment sta je in de Neckermann-catalogus en is het graaien in de bakken op de doldwaze dagen. Die levenscyclus gaat steeds sneller en sneller zoals wel meer steeds sneller lijkt te gaan. House was ook eerst voor een paar idioten op een verlaten kade ergens bij de KNSM-laan, nu is het de muziekstroming die het langst stand houdt sinds de Jitterbug.
Daar hoef je eigenlijk geen moeite voor te doen en het is zelfs zonde om dat proces te versnellen. Zoiets moet zijn eigen weg vinden. Net zoals stout stout moet blijven, je kan niet in drie kranten tegelijk stout zijn...Stiekem iets doen doe je ook niet op de Dam.
Reacties
Een reactie posten