Maj-Britt is al een topmodel!


Maj-Britt is al topmodel!
He, dat is nou jammer Maj-Britt Zantkuijl heeft al een neus- en pumplengte voorsprong in de nieuwe batch van Hollands Next Top Model.
Op Jaydotcom staat een uitgebreide lijst van shows, publicaties en boekingskantoren, waar je haar al kan boeken als model. Mooi speurwerk! Op haar domein staat alleen een placeholder, maar via de googlecache bleek er wel al content opgestaan te hebben. Het lijkt potverdorie Idols wel: Nathalie Makoma, won al in 2002 de muziekprijs 'Best New Act' van de 'African Music Award'.
Dat kan maar een ding betekenen reality-shows nemen het niet zo nauw met de werkelijkheid!

Reacties

  1. Ik weet niet of dat zo jammer is, ze gaan allemaal voo rhet megacontract en dat heeft ze nog niet binnen gehaald, er zijn meerde meiden die al eerder iets gedaan hebben en daarbij vind ik May-Britt verrweg de mooiste en daarbij komt ze ook nog eens verstandig over en dat kan ik van de meeste kandidaten dit jaar niet zeggen! Het lijkt wel of ze een blik kampers hebben opengetrokken walgelijk dat wijf met die neusring is toch goor!! en die geblondeerde Anita hoe is he mogelijk als dit is wat Nederland te bieden heeft laat dan May-Britt in godsnaam winnen met of zonder ervaring!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahaha
    Ge weldig.
    Kom zelf uit limboerg en sommige kostuums op deze blog doen me aan carnaval denken. Staat genoteerd in mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten